zaterdag 26 juli 2014

A F R I C A N V I B E S

 photo steegje-9_zpse253ae71.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM
Okergeel, zo'n kleur waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken. Bepaalde mensen (vaak bruine mensen) vin d ik het mooie staan, anderen helemaal niet. ik vind mezelf zo'n type dat geen okergeel aan kan, maar toen ik deze rok in mama's kast vond wilde ik 'm toch even passen. Nu ik bruin ben en op vakantie ben vind ik 'm wel wat hebben. Nee, naar school zou ik het niet dragen maar zo wandelend in een steegje van een oud dorpje voelt het wel goed. Ik vind de print trouwens echt heel leuk, zo'n afrikaanse vibe. 
Mijn top/bandeau is van de Brandy Melville, de rok uit mama's klerenkast en slippers van Havaianas. 

 photo steegje-18_zpsc6a4f814.jpg  photo steegje-7_zps829d7679.jpg  photo steegje-6_zps47a0037b.jpg  photo steegje-15_zps01519cf4.jpg

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rok! Maar hé, jou herken ik wel, heb je niet vroeger op Proosterbos gezeten? Anywayyy, leuke blog verder!

    btw: 't is heel normaal als je mij niet herkent, ik ben gewoon goed in gezichten onthouden, no worries!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey! Ja klopt ik zat op Proosterbos haha, wat grappig dat je me herkent. Ik herken jouw gezicht niet haha, oeps.

      xoxo

      Verwijderen
  2. het staat je leuk! en leuke foto's! xxx

    www.cookiesandperfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en de look klopt idd helemaal met het straat. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this outfit! You always look fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie foto's! Die rok wauw!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rok staat je heel goed, staat mooi bij je kleurtje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige outfit, je rok is zo tof..en wat ben je ook bruin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gecombineerd zo! De kleur staat je nu wel echt heel goed met je bruine huid :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...