maandag 7 juli 2014

M A X I S T R I P E S

I owe you guys an apology. Zó lang niks meer geplaatst. Ik had proefwerkweek, heb wel foto's gemaakt, maar papa was door zijn rug gegaan waardoor er geen foto's konden worden bewerkt. De twee fotosessies van in de proefwerkweek komen er nog op, maar eerst de meest recente. Een outfit met een gestreepte maxi-rok (lekker afgezaagd maar oh zo leuk) van de Zara, truitje van de Hollister , cropped top van Gilly Hicks en bandana van Brandy Melville. I hope you like! Morgen vertrek ik met mijn vriendinnen op vakantie dus veel posts kun je niet verwachten, dus tot over een weekje weer!

Vergeet niet ook even mee te doen aan de GIVE-AWAY!


 photo long-9_zps080b84cf.jpg  photo long-16_zpsd18f76df.jpg  photo long-13_zps89913150.jpg  photo long-15_zps2bc1cc74.jpg  photo long-5_zpsde385733.jpg  photo long-18_zps9820c57b.jpg

12 opmerkingen:

  1. This skirt fits you so well, love it!
    Nice outfit :)

    livingthrufashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maxi skirt vind ik echt heel tof! Fijne vakantie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit, je croptop en rok zijn zo tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die rok is echt prachtig, ik zoek zelf ook nog zoiets. En dat topje, daar ben ik ook verliefd op!

    Ik had trouwens laatst wat gewonnen van een winactie met een webshop bij jouw blog, ik heb alleen nog geen bericht/e-mail gehad van deze webshop voor de giftcard-code..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat raar! Ik ben nu op vakantie maar zodra ik thuis ben zal ik er werk van maken.

      Xoxo

      Verwijderen
  5. Oh wauw, Soph wat ben je toch prachtig! Die rok is zooo pretty, die wil ik ook :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die laatste foto is zo ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You look totally pretty in this mix & match. Nice cropped lace top =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. staat je erg leuk meid mooie foto's liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow you look so pretty! love these photos and awesome outfit!

    x

    ♥ Ellen #NZblogger
    SHOPSTYLECONQUER.COM
    Facebook + Instagram

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...