dinsdag 12 augustus 2014

B L A C K A T T H E B E A C H

 photo regen-17_zps70d6286c.jpg BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Wind is slecht voor mijn haar. Ugh, ik haat de wind hier aan de Belgische kust. Coupe pluis ontstaat gegarandeerd na eventjes op het strand rond te lopen. Maar who cares, ik ken hier toch niemand (:
Mijn topje heb ik gekocht op mijn vakantie op Madeira en ik ben er heel blij mee. Dit is mijn eerste zwarte top (shame on me!!) en ik weet zeker dat ik 'm vaak ga aandoen. Ik vind de mesh-bandeau eronder erg leuk. Mijn truitje dat ik heb omgeknoopt is van de Brandy Melville, net zoals mijn shorts. 


 photo regen-21_zpsd0453fcc.jpg  photo regen_zpsd3d49141.jpg 

9 opmerkingen:

  1. Wat een heeeerlijk beachsfeertje hebben deze foto's! En ik vind je topje echt tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die top is gaaf! Mooi zo de foto's op het strand!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je top is echt heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die shorts vooral! En hele leuke beachy foto's! En ik vind je haar heel erg mooi op de foto's hoor... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a laid back perfect look for the beach!
    Love your distressed denim!

    www.lavishingg.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh leuke outfit! De foto's zijn echt gaaf op het strand :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...