zaterdag 9 augustus 2014

T H I S I S N O T A D R E S S

Mijn bruine benen zijn mijn handelsmerk. Als je mij vraagt waar ik het vaakst complimentjes over krijg, zijn het mijn benen en de kleur daarvan. Wat ik ervoor doe? Niet echt bewust iets. Qua kleur denk ik dat het ligt aan het feit dat ik heel lang doorga met shorts dragen en heel vroeg begin met shorts dragen en dus eerder dan anderen blote benen show en langer aan zonlicht ben blootgesteld. Dit doe ik niet om de aandacht, nee ik ben als een van de enige meisjes gezegend met een heerlijke eigenschap; ik heb het namelijk (bijna) nooit koud. Eigenlijk heb ik het bijna altijd warm, vooral aan mijn benen. Ik heb al de raarste verklaringen van mensen gehoord waarom zij denken dat ik 'altijd' blote benen heb. "Ze wilt afvallen, en door kou val je sneller af." "Nee, ze is gewoon een aandachtshoer." 
Om ook maar even mijn outfit te mentionen; Mijn playsuit dat op een jurkje lijkt is van de Zara, jasje van Goosecraft en sandaaltjes van Steve Madden.


 photo blauw-5_zpse79cb0c4.jpg  photo blauw-1_zps40065890.jpg  photo blauw-9_zps5273043b.jpg  photo blauw-11_zpsd404a02e.jpg  photo blauw-6_zps94b2a86d.jpg
[nee, het is echt geen jurkje ;p]

7 opmerkingen:

  1. Je hebt inderdaad eeeerg mooie bruine benen, pfoe! :D haha die eerste verklaring, hoe kom je er zelfs op?! Hele leuke playsuit, maar toch een goede toevoeging die laatste foto haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Heel mooi, dat blauw staat je goed en ook bij die bruine benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke outfit ♥ niets van de rare reacties van anderen aantrekken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The playsuit is so cute! Your best feature shouldn't be hidden anyway! x

    - J
    aesthetetheblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt echt enorm veel op een jurkje! Maar dit zal vast wat comfortabeler zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke playsuit! Ik zou je maar niets aantrekken van die gekke opmerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave locatie!! Haha ik dacht wel dat het een jurkje was :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...