zondag 7 september 2014

N E W I N \ \ A R I Z O N A ' S

 photo wall-12-1_zps1022585f.jpgBLOGLOVIN' | LOOKBOOK | INSTAGRAM | CHICTOPIA | LOOKBOOK
Als ik drie jaar geleden vooruit zou kunnen kijken naar de dag dat ik deze schoenen kocht zou ik mezelf waarschijnlijk verrot hebben geslaan. Maar vandaag de dag vind ik, Sophie Ramaekers, Birkenstocks Arizona's leuk. Wauw. Nooit gedacht dat dit ooit uit mijn mond zou komen/uit mijn vingers zou rollen. In het begin vond ik het ook niks. Volgens mij zag ik blogger van Sincerely Jules als eerste met deze zwarte 'gedrochten' aan haar voeten. Maar hoe vaker ik ze langs zag komen, hoe vaker ik dacht 'hmmm toch wel leuk'. Dus nu ben ook ik in het bezit van Birkenstocks Arizona's in het zwart. Ik heb trouwens voor de niet leren variant gekozen want die vond ik te veel glimmen. 
Over twee dagen komt mijn eerste outfit met mijn 'birki's' online, I hope you like it! Ik heb er in ieder geval veel plezier mee hier in Griekenland aangezien we veel wandelen, en ik sneakers te warm vind. +ik heb geen witte voeten aan het einde van de vakantie; bah, tanlines me no like haha.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze zo leuk! En het kleurtje past ook fijn bij alles!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik vond ze eerst ook echt niet mooi, maar heb nu dezelfde als jou. Zitten fijn en zien er prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...