dinsdag 16 juni 2015

Fifties print | OUTFIT IN A MINUTE


IK BEN GESLAAGD!!! En ik ben zó happy. Het is alweer oud nieuws, maar ik heb nu pas tijd gevonden om het te vertellen haha. Op dit moment wacht ik de uitslag van mijn entree toets voor de universiteit af en ben ik op zoek naar een kamer in Amsterdam (iemand tips, kennissen, iets wat mij helpt in mijn zoektocht??). Als ik die twee dingen tot een goed einde breng kan ik met een gerust hart op vakantie straks. 
Vandaag heb ik weer een outfitje voor jullie klaar staan: heel simpel, maar lekker zomers en luchtig. Broekje van de Zara, topje van de Maison Scotch en Adidas sneakers. 

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Super schattige outfit, en nog gefeliciteerd! :) Qua kamer is het vooral handig om in allerlei van die facebookgroepen te gaan en echt overal op te reageren, niet te hoge eisen stellen voor je eerste kamer want in Amsterdam is het best lastig om een kamer te krijgen die aan je eisen voldoet. Mocht hij uiteindelijk toch minder fijn zijn dan je voor de rest van je studie wil hebben, dan heb je inmiddels contacten op de universiteit en kun je via via waarschijnlijk wel een andere, betere kamer regelen. Succes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! (:
      Ik ben wel lid van enkele communities op Facebook, alleen de mensen zoeken vooral naar 20+ en mensen die maar voor 2/3 maanden een kamer nodig hebben.. Dus dat is een beetje vervelend. Maar ik vind wel een kamer haha, positief blijven!

      Xxx

      Verwijderen
  2. Leuke outfit! Ik vind vooral die short van de Zara echt nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. www.bingyourstyle.com

    you're so cute, love this outfit, but im too old for this,haha xxo BING.

    www.bingyourstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...