dinsdag 2 juni 2015

Striped tank | OUTFIT IN A MINUTE


Ik heb vanaf vandaag 'outfit in a minute' geïntroduceerd op mijn blog. Hierin laat ik jullie telkens in ongeveer een minuutje mijn outfit van die dag zien en breng ik een beetje structuur in mijn youtube kanaal door een soort van categorieën te maken. Dit soort filmpjes kun je dus veel gaan verwachten, maar foto's blijven er ook in. Daarnaast lijkt het me leuk om ook wat meer lifestyle te bloggen zoals bijvoorbeeld recepten. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden. Ik heb in ieder geval erg veel zin om weer tijd te steken in mijn blog! (: 
Tijdens het filmen praat ik trouwens gewoon met mijn zusje (shout-out naar Jule: de camera vrouw) en daarom zie je af en toe mijn mond bewegen haha.

 xxxx

2 opmerkingen:

  1. Jaa zo leuk! Super blij om je blog weer terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer gaat bloggen girlie!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...